sobota, 19 stycznia 2013

Prolog-'On kłamie!'


-A jak zachowywał się tata w kontaktach z tobą i Harry'm?-pani psycholog spojrzała na mnie, a potem się uśmiechnęła.
-Tak jak zawsze, tatuś nic nie zrobił, on nie jest winny.-powiedziałam wszystko jak na spowiedzi.
-Ale czy nigdy nie zauważyłaś zmiany?
-Nie-miałam siedem lat, jak mogłam coś zauważyć.
-Nigdy nie kłócił się z mamusią?
-Czasami tata krzyknął, mamusia też, ale potem się przytulali i było jak wcześniej.
-A ty Harry, nic nie zauważyłeś?-zwróciła się w stronę mojego brata.
-Tata strasznie krzyczał na mamę i na nas, mamusia płakała cały dzień, a potem całą noc.
-CO?! ON KŁAMIE!-krzyczałam-HARRY, CO TY ROBISZ?!
-Mówię to co wiem.
-TY NIC NIE WIESZ, TATUŚ JEST DOBRY! NIGDY NA NAS NIE KRZYCZAŁ!-nie wiem dlaczego kłamał.
-Coś jeszcze?-pani psycholog patrzała na Harry'ego.
-Raz nawet...-zawahał się-raz... mnie pobił.
-Pobił cię?-kobieta zrobiła wielkie oczy.
-Tak.
-HARRY, JAK MOŻESZ!!!-zaczęłam bić go po ramieniu.
-A, kiedy rodzice już nie będą razem, to z kim chcecie mieszkać?
-Z tatą-szybko wydukała.
-Z mamą-powiedział równo ze mną, szkoda, że nasze opinie nie były takie same, nie rozumie dlaczego kłamie.
-To ja już wszystko wiem-kobieta podniosła się, chwyciła plik papierów, a potem wyszła przez duże dębowe drzwi, prawdopodobnie poszła na salę rozpraw, na której toczyła się sprawa rozwodowa rodziców.
-HARRY CO TY ZROBIŁEŚ!
-Zrobiłem wszystko, żebyśmy byli szczęśliwi z mamą.
-CZY TY WIESZ, JAK TERAZ TATUŚ SIĘ CZUJE, ONI TO OGLĄDALI NA SALI.
-MAM TO GDZIEŚ-podniósł głos-NIENAWIDZĘ GO!
-DLACZEGO?
-Ty tego nie zrozumiesz, to sprawa między nim, a mną.
-Masz 7 lat, a odpowiadasz mi jakbyś miał co najmniej 30 i jakbś był nie wiadomo kim.
Wstałam z krzesła, na którym wcześniej siedziałam i wyszłam z pomieszczenia, szłam długim korytarzem, skręciłam w lewo, a potem otworzyłam drzwi z napisem 'Sala rozpraw nr 17'. W środku było pełno ludzi, po prawej stronie siedział tatuś z jakimś mężczyzną, a po lewej mama z kobietą, siedzieli tyłem, ale ich poznałam. Obok kobiety z ciemną karnacją, przed którą była tabliczka z napisem 'Sąd', stała pani psycholog.Gdy usłyszeli dźwięk otwierania drzwi odwrócili się.
-Tato, Harry kłamie, przecież ty jesteś dobry, ja chce mieszkać z tobą, tato proszę!!
-Wyprowadźcie ją, to nie miejsce dla dzieci-krzyczała kobieta z 'młotkiem' w ręku.
odbiegł do mnie policjant i złapał za rękę, a ja zaczęłam się szarpać i płakać.
-ZOSTAW MNIE!TATO RATUJ-krzyczałam przez łzy.
Tata podszedł do mnie, obją mnie, a potem powiedział słowa, których nigdy nie zapomnę.
-Kochanie, jedź z dziadkiem do domu, pamiętaj, cokolwiek się stanie, zawsze będę z wami.
-Tato.!-przytuliłam go z całych sił.
-Teraz mnie posłuchaj i nigdy tego nie zapomnij.Jesteś moją córką i do końca świata będzie w nas jedno-wziął głęboki oddech-Franky i tatuś kontra świat.
-Zawsze-przytuliłam go jeszcze mocniej, a on pocałował mnie w czoło.
                                                                                     ***              
             

|No to mamy prolog, mam nadzieję, że się spodoba, jeśli tak proszę, o komentarz, przynajmniej będę miała motywacje do wstawienia dla was kolejnego rozdziału.|

35 komentarzy:

  1. Świetny czekam na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Arr :3 Głupiutki Hazza XD Pisz, pisz, bo ja chcę dalej *O*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Cię <3 (Może być taki komentarz? :> )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz pod każdym rozdziałem będę Ci pisała, że Cię kocham. <33

      Usuń
  4. świetny, informuj mnie na tt @aquamentii <3333333

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się zapowiada, zaciekawiłaś mnie *-* Informuj mnie na TT @HUG_ME_NIALL__ z góry dziękuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne *O*
    Podoba mi się taki prolog :) Szczególnie ta końcówka ;*
    Czeka na 1 rozdział :>
    Pozdrawiam !
    xxxxKaroaljnexxxx

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wstawiaj jak najszybciej pierwszy rozdział bo mi mało. :)
    przy okazji zapraszam do siebie http://you-are-my-only-world.blogspot.com/ L(

    OdpowiedzUsuń
  8. Popłakałam sie na końcu ..
    Dev.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny. dodawaj nowy rozdział jak najszybciej <3
    poinformuj mnie na moim blogu http://opowiadania-paulikka.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  10. akhgnvwlwk5 już czuję, że to będzie świetne *.* pooozdrawiam + dodawaj szybciutko 1 rozdział ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem zdecydowanie po stronie Harry'ego... prolog zwiastuje ciekawe opowiadanie. jak możesz, informuj mnie na tt: @DadaJamajka ;)
    zapraszam również do siebie na bloga www.iwannayourockme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oo zajebiste! z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział:D

    OdpowiedzUsuń
  13. <33 xx Czekam na pierwsze rozdziały!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie, czekam na następny + zaprasszam też do mnie : http://only-meet.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. suuuper, zapraszam do mnie ;)http://kazdy-pocalunek-staje-sie-slodszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne :d mogłabyś informować mnie o kolejnych rozdziałach ?x @like_69_

    OdpowiedzUsuń
  17. aww <3 fajnie się zaczyna : D : D możesz mnie informować o kolejnych rozdziałach na tt ? @Martyna_mania

    OdpowiedzUsuń
  18. zapowiada się ciekawie. w sumie to zapisałam sobie adres bloga, ale fajnie by było jakbyś informowała mnie na tt :D .
    z góry dzięki.

    @MadlenOfficial

    OdpowiedzUsuń
  19. Super !! Już nie mogę sie doczekać pierszych rozdziałów :D Pisz dalej bo umre z ciekawości :D !!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawy prolog :) czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  21. O ja cież nie pierdzielę! Genialny! ciekawy i to jak! :D Tylko weź no dodaj obserwatorów ! :D
    Tu @die_of_love. :D Wcisnęli mi limit choć nie chciałam! : c :D
    Czekam na nowy rozdział i proszę, powiadamiaj mnie o nowych :D


    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie się zapowiada<3 czekam na następny !;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej. Fajnie sie zapowiada, czekam ma nastepny rozdzial <3

    OdpowiedzUsuń
  24. zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Blogger, więcej informacji u mnie na blogu:http://you-are-my-only-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. az sie prawie poplakalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. mega *__________________________________________*

    OdpowiedzUsuń